"Raport Turbo" codziennie o 18:00 i nie tylko - zobaczcie, co czeka na Was na antenie TVN Turbo od poniedziałku do piątku!
Zwiastun odcinka 2.
Zwiastun programu.
Zwiastun odcinka 2.
Zwiastun odcinka 1.
Zobaczcie, co będziecie mogli obejrzeć w TVN Turbo w sobotę i niedzielę!
Zwiastun odcinka 1.
Zwiastun odcinka 1.
Zwiastun odcinka 1.
"Raport Turbo" codziennie o 18:00 i nie tylko - zobaczcie, co czeka na Was na antenie TVN Turbo od poniedziałku do czwartku!
Poznaj daty i godziny premier oraz szczegółowe informacje na temat naszych propozycji na najbliższy sezon! Jesienią 2017 zobaczycie cztery polskie premiery, osiemnaście polskich kontynuacji oraz wiele interesujących zagranicznych programów i filmów dokumentalnych.
Oferta programowa TVN Turbo na jesień nie byłaby kompletna bez zagranicznych programów, które uzupełniają ramówkę obok naszych rodzimych produkcji i pozwalają spojrzeć na motoryzację (i nie tylko motoryzację) z innej perspektywy. Zobaczcie, co tym razem będziecie mogli u nas obejrzeć!
Nowości to jedno, ale jesienna ramówka TVN Turbo nie byłaby kompletna bez tych programów, które widzowie znają i doceniają od lat – zobaczcie, które z naszych produkcji już niebawem pojawią się na antenie z nowymi odcinkami!
Zwiastun odcinka 1.
Zwiastun odcinka 1.
Zwiastun odcinka 1.
Zwiastun serii 1.
Zwiastun serii 19.
Jesienią 2017 roku oprócz kontynuacji Waszych ulubionych programów w naszej ofercie znajdą się cztery polskie nowości - zapraszamy do zapoznania się z nowymi twarzami w TVN Turbo i nowymi propozycjami programowymi!
Zobaczcie, co przygotowaliśmy na 16-20 sierpnia!
Zwiastun serii 9.
Zwiastun serii 5.
Pył, kurz i ogromna przestrzeń – warunki do pracy na planie spotu nie należały do najłatwiejszych.
Podczas kręcenia spotu kilka samochodów zakończyło swój żywot w spektakularny sposób.
Motocykle, Polarisy, klasyki, terenówki i wielkie pojazdy kopalniane – w spocie na jesień 2017 nie brakuje pojazdów wielu różnych rodzajów!
W spocie TVN Turbo promującym ramówkę na jesień 2017 roku wzięły udział aż 34 różne pojazdy – co stanowiło największą trudność podczas kręcenia?