ODPAL TURBO - ZOBACZ SPOT RAMÓWKOWY NA WIOSNĘ 2019 >
Trzon oferty TVN Turbo wiosną 2019 stanowić będą ponownie polskie autorskie produkcje, ze szczególnym podkreśleniem trojga antenowych debiutantów:
Warsztatowy pojedynek dwóch najlepszych mechaników znanych z naszej anteny: Adam Klimek i Grzegorz Duda kupią, a następnie zmodyfikują ten sam model samochodu w określonym czasie - każdy z nich otrzyma jednakowy budżet, a reguły rywalizacji zostaną ustalone dżentelmeńską umową na początku każdego odcinka. Jakie pomysły podsunie mechanikom wyobraźnia i czy uda im się je zrealizować? WIĘCEJ >
Udowodnimy, że w Polsce można znaleźć uczciwy warsztat z mechanikami znającymi się na swoim fachu. Przedstawimy zakłady z całej Polski specjalizujące się w różnych dziedzinach – od mechaniki ogólnej, renowacji i obsługi pojazdów zabytkowych, po serwis autobusów MZA. Pokażemy rzetelnych fachowców, dla których praca jest prawdziwą pasją - dowiemy się, jakie motoryzacyjne wyzwania stawiają przed nimi wymagający klienci. WIĘCEJ >
Opanowanie, stanowczość, umiejętność szybkiego reagowania i logicznego myślenia – to tylko niektóre z cech niezbędnych do pracy w więziennictwie. Pokażemy kulisy pracy funkcjonariuszy Służby Więziennej. Kim są ludzie, którzy zdecydowali się na taki zawód i jak wygląda ich codzienna praca „za kratami”? WIĘCEJ >
Z premierowymi odcinkami powrócą także doskonale znane programy: m.in. „Megatransporty”, „Wyburzacze”, „Nowy gadżet”, „Automaniak”, „Wojny samochodowe”, „Absurdy drogowe”, „Zakup kontrolowany”, „101 napraw”, „Zawodowi handlarze”, „Uwaga! Pirat”, „Samochód marzeń: kup i zrób”, "Raport technologiczny", "99 godzin", "Służby ratownicze", "Pomoc dorgowa 24h". Swoje stałe miejsce w ramówce ma oczywiście nadawany bez przerwy sezonowej „Raport Turbo”, od ponad dekady stanowiący najszybsze i najbardziej kompetentne źródło informacji z męskiego świata.
Wiosną 2019 TVN Turbo zamierza kontynuować znakomitą passę, owocującą licznymi rekordami oglądalności (najwyższy wynik w historii: listopad 2018 - udział na poziomie 0,68% w grupie 4+ i 1,22% w grupie komercyjnej). W roku 2018 świętująca 15. urodziny stacja zwiększyła swój udział w rynku telewizyjnym o 12,5% w grupie ogólnej 4+ (z 0,54% w roku do 2017 do 0,61%) oraz aż o 15,29% w kluczowej grupie komercyjnej 16-49 (z 0,94% w 2018 do 1,08%), zostając w tej grupie najchętniej oglądanym kanałem dokumentalnym i wyprzedzając w wynikach oglądalności stacje o większym zasięgu technicznym.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT WIOSENNEJ RAMÓWKI TVN TURBO OPUBLIKUJEMY W DRUGIEJ POŁOWIE LUTEGO!
Źródło: Nielsen Audience Measurement/Wirtualne Media