Wiosenna ramówka TVN Turbo z rekordem oglądalności!

Spot TVN Turbo - wiosna 2018
Spot TVN Turbo - wiosna 2018
Start wiosennej ramówki TVN Turbo okazał się wielkim sukcesem - w marcu 2018 roku padł rekordowy wynik: stacja osiągnęła 0,63% udziału w grupie 4+ (najlepszy miesiąc w historii kanału w grupie ogólnej). W docelowej grupie komercyjnej udział wyniósł 1,09% (wyrównanie rekordu z listopada 2017) - w porównaniu z poprzednim rokiem oznacza to wzrost o 19,78% (0,91% w marcu 2017).

Wśród najchętniej oglądanych programów znajdują się wyłącznie autorskie i premierowe produkcje stacji, nieemitowane wcześniej na innych antenach. Znakomicie przyjęte zostały wszystkie cztery wiosenne nowości: „Pomoc drogowa 24h”, „Port”, „Ratujemy klasyki” oraz "Zakład karny”.

Uznanie w oczach widzów znalazły także nowe sezony popularnych serii: „Zakup kontrolowany” (jubileuszowa 25. seria), Wojny samochodowe” (5. seria), „Zawodowi handlarze” (3. seria premierowego hitu wiosny 2017), „Ciężarówką przez Stany” (2. seria premierowego hitu jesieni 2017), „Absurdy drogowe” (8. seria), „Nowy gadżet” (jubileuszowa 10. seria), „Megatransporty” (4. seria), „Wyburzacze” (3. seria premierowego hitu wiosny 2017), "99 godzin" (2. seria premierowego hitu jesieni 2017). Nie zawiedli także widzowie nadawanego bez przerw sezonowych "Raportu Turbo", pięć razy w tygodniu dostarczającego najświeższych informacji z szeroko pojętego świata motoryzacji.

Warto podkreślić, że rekordowe wyniki z marca stanową kontynuację znakomicie rozpoczętego roku 2018 przez nasz kanał - w styczniu udziały wyniosły 0,61% w grupie 4+ i 1,02% w grupie 16-49 (wzrosty rok do roku odpowiednio o 22% i 27,5%), zaś w lutym - 0,62% w grupie 4+ i 1,08% w grupie 16-49 (wzrosty rok do roku odpowiednio o 21,57% i 25,58%). Od początku roku 2018 TVN Turbo jest najchętniej oglądanym kanałem lifestyle'owym w grupie docelowej 16-49.

W 2018 r. TVN Turbo kontynuuje konsekwentnie realizowaną politykę programową, która w roku 2017 zaowocowała wzrostami udziałów stacji w rynku - o 5,88% w grupie 4+ (z 0,51% w 2016 do 0,54%) oraz o 14,63% w kluczowej grupie docelowej 16-49 (z 0,82% w 2016 do 0,94%). Wraz z uznaniem widzów nadeszły też laury branżowe: nagroda Tytanowego Oka i tytuł "najlepszego kanału lifestylowego" podczas 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017.

Widzowie TVN Turbo stawili się na rozpoczęcie sezonu w komplecie. Bardzo nas cieszy ich obecność i dziękujemy za zainteresowanie naszymi produkcjami - powiedział Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo.

Spot TVN Turbo - wiosna 2018
Spot TVN Turbo - wiosna 2018

Pracowita wiosna 2018 w TVN Turbo wciąż trwa, ale nie zwalniamy tempa - oprócz wspomnianych wyżej premier warto odnotować, że na początku kwietnia na antenę z nowymi odcinkami powrócił Adam Klimek z 13. już serią kultowego programu "Samochód marzeń: kup i zrób". Również w tym miesiącu rozpoczniemy emisję nowych odcinków "Automaniaka" (jubileuszowa 20. seria) i "Odjazdowych bryk braci Collins" (3. seria), a liczni prezenterzy i bohaterowie naszych programów spotkają się z widzami na Motor Show w Poznaniu (plan imprezy i harmonogram spotkań tutaj).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT WIOSENNEJ RAMÓWKI TVN TURBO:

WIOSNA 2018: POLSKIE NOWOŚCI

WIOSNA 2018: POLSKIE KONTYNUACJE

WIOSNA 2018: OFERTA ZAGRANICZNA

WIOSNA 2018: GWIAZDY TVN TURBO NA KONFERENCJI RAMÓWKOWEJ

ODPAL TURBO – ZOBACZ SPOT RAMÓWKOWY NA WIOSNĘ 2018!

podziel się:

Pozostałe wiadomości