W marcu 2016 udział kanału TVN Turbo w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 0,88% - poprzedni rekordowy wynik w tej grupie pochodzi z listopada 2014 (0,85%). W kategorii kanałów o zbliżonej tematyce stacja ustępuje jedynie siostrzanej TVN Style.
SHR%:
Odbiorcy TVN Turbo najchętniej wybierali własne, autorskie produkcje stacji. Doceniona została wiosenna premiera „Wojny samochodowe" - to właśnie ten program z oglądalnością na poziomie ok. 150 000 (16-49) był jedną z najchętniej oglądanych produkcji w marcu. Dużą oglądalność zgromadziły również doskonale znane naszym widzom kontynuacje: interwencyjna „Turbo kamera", której udało się między innymi rozbić groźną szajkę złodziei quadów, szósty sezon programu „Nowy gadżet" Kuby Klawitera oraz "Samochód marzeń: kup i zrób" Adama Klimka, do którego w tym sezonie nadeszło ponad 11 tysięcy zgłoszeń.
TOP 10 - najlepsze emisje w marcu 2016:
Zwiększył się również średni czas poświęcony na oglądanie naszego kanału przez widzów w ciągu doby (ATS) - w marcu 2016 wzrósł on w grupie komercyjnej o ponad 4 minuty w porównaniu do roku ubiegłego.
ATS:
Widzowie TVN Turbo nie tylko chętnie wybierają produkcje z oferty kanału, ale i mocno angażują się w to, co oferuje im popularny profil stacji na Facebooku. Autorski materiał stacji z 81-letnią mieszkanką Katowic jeżdżącą najmocniejszą wersją Subaru WRX STI (luty 2016) to rekordowy post, który dotarł aż do 3,1 mln użytkowników. Jako dodatkowy kanał komunikacji uruchomiony został profil na Twitterze, z którego najszybciej można się dowiedzieć o bieżącej ofercie stacji.
PEŁNE INFORMACJE NA TEMAT WIOSENNEJ RAMÓWKI TVN TURBO >
Źródło: dane: AGB Nielsen