Porsche Boxster
rok produkcji: 2002; przebieg: 149 516 km; silnik: 2.7; moc: 220 KM; rodzaj paliwa: benzyna; skrzynia biegów: manualna; maksymalny moment obrotowy: 260 Nm przy 4750 obr/min; średnie spalanie: 13.4 l / 100 km; pojemność bagażnika: 260 l (siedzenia złożone); cena wyjściowa: 39 900 zł
Pierwsza generacja tego modelu była produkowana w latach 1996–2004. Modele te były wyposażone w 2.5 litrowy silnik. Podstawowa wersja miała silnik 2.7. Produkcja zaczęła się w Stuttgarcie, był to najlepiej sprzedający się model tej marki do momentu zaprezentowania Cayenne w 2003. Stylistyka była mocno wzorowana na modelach Speedster i Spyder. Boxster posiada taką samą pokrywę, przedni błotnik i kilka innych elementów jak 911. Dzięki zmniejszeniu kosztów produkcji firma uniknęła przejęcia przez inny koncern samochodowy
Subaru Impreza WRX STI
rok produkcji: 2009; przebieg: 87 000km; silnik: 2.5; moc: 300 KM; rodzaj paliwa: benzyna; skrzynia biegów: manualna; maksymalny moment obrotowy: 407 Nm przy 4000 obr/min; średnie spalanie: 13.8 l / 100 km; pojemność bagażnika: 301 l; cena wyjściowa: 69 900 zł
Pierwsze egzemplarze Subaru Imprezy wyjechały z fabryki w 1992 roku. Dwa lata później rozpoczęła się seria sukcesów w rajdach samochodowych: Colin McRae wygrał Rajd Nowej Zelandii oraz Rajd RAC, a rok później został rajdowym mistrzem świata, dając firmie Subaru pierwsze miejsce w rankingu producentów Pierwszy model Impreza WRC powstał w 1997 roku, kiedy to wprowadzono regulamin WRC. W 2006 roku Subaru ponownie zabrało się za modernizację Imprezy. Przód był już znacznie ciekawiej i dynamiczniej zaprojektowany, a wersje po tym roku nazwano "hawk-eye", czyli "oko jastrzębia". Nowy był także cały tył Imprezy. Jednak największą zmianą było zamontowanie w komorze silnika jednostki napędowej znanej z rynku amerykańskiego, czyli 2,5 litra z turbodoładowaniem o mocach 227 KM w wersji WRX oraz 300 KM w wersji WRX STi.
Nissan 350Z
rok produkcji: 2007; przebieg: 120 000 km; silnik: 3.5; moc: 313 KM; rodzaj paliwa: benzyna; skrzynia biegów: automatyczna; maksymalny moment obrotowy: 358 Nm przy 4800 obr/min; średnie spalanie: 11.7 l / 100 km; pojemność bagażnika: 235 l; cena wyjściowa: 41 900 zł
Wybierając ten model warto zdać sobie sprawę, że 350Z to jeden z kontynuatorów legendarnej serii Z, której historia zaczęła się wraz z wprowadzeniem na rynek w 1969 r. Nissana Fairlady Z, znanego też jako Datsun 240Z. Kolejnymi przedstawicielami tej serii są 280Z/ZX i dwie generacje 300Z/ZX. Model 350Z to piąta generacja sportowych Nissanów, zrywająca ze stylizacją poprzedników i niektórymi ich rozwiązaniami technicznymi. Nadwozie pozbawiono przede wszystkim mocno klinowatego przodu. Tylna pokrywa podnosi się wraz z szybą, dlatego 350Z jest autem typu coupe tylko z wyglądu i z nazwy. Tak naprawdę musi być klasyfikowany jako hatchback. We wnętrzu znajdują się tylko dwa miejsca siedzące, co bardzo ogranicza funkcjonalność auta. Symboliczny jest bagażnik, mniejszy niż w niektórych autach miejskich (235 l). Mocnym punktem sportowego Nissana jest podwozie z wielowahaczowymi zawieszeniami z przodu i z tyłu, zapewniające znakomite prowadzenie. Ważny atut stanowi też silnik V6, zapewniający znakomite osiągi. Dostępny w dwóch wersjach coupe i roadster, Nissan 350Z produkowany jest od 2002 roku. W 2003 znalazł się na liście 10 najlepszych aut magazynu Car and Driver.
Ford Mustang California Special
rok produkcji: 2008; przebieg: 84 937 km; silnik: 4.6; moc: 304 KM; rodzaj paliwa: benzyna; skrzynia biegów: automatyczna; maksymalny moment obrotowy: 400 Nm przy 1200-5000 obr/min; średnie spalanie: 11.2 l / 100 km; pojemność bagażnika: 363 l; cena wyjściowa: 72 500 zł
Samochód sportowy (segment G) produkowany od 1964 roku. Jeden z najsłynniejszych samochodów w swojej klasie (prawie 10 mln sprzedanych egzemplarzy), ikona Forda i zarazem całej popkultury. Mustang stworzył w USA nową klasę aut sportowych – „pony cars”, szybkich, atrakcyjnych stylistycznie i cenowo, dla młodych klientów. Kolejne generacje modelu odbiegały od swojego pierwowzoru i wrócił do niego dopiero Mustang V (egzemplarz z odcinka), zaprojektowany w stylu retro. Oddano hołd 1968 California Special, w skład tego pakietu wchodzą ciemnobrązowe skórzane fotele z wkładką Dove lub pergamin, unikatowe przednie i tylne fasady, boczne czerpaki, 18 "polerowane aluminiowe koła, ostre wyczesane końcówki wydechowe, dywanowe maty podłogowe z jasną plakietką , boczne paski z nadrukiem GT / CS w kolorze białym lub czarnym.