Mitsubishi Colt CZC rok produkcji: 2006; przebieg: 87 863 km; silnik: 1.5; moc: 109 KM; rodzaj paliwa: benzyna; skrzynia biegów: manualna; maksymalny moment obrotowy: 145 Nm przy 4000 obr/min; średnie spalanie: 6,6 l / 100 km; pojemność bagażnika: 500 l; cena wyjściowa: 15 800 złotychPowstały przy ścisłej współpracy pomiędzy Mitsubishi Motors Corporation (MMC), Mitsubishi Design Europe, a Pininfarina, nowy Colt CZC nawiązuje do pierwszego prototypu w historii Mitsubishi Motors pokazanego podczas salonu Tokyo Motor Show w 1962 roku - modelu Colt 600 Convertible. Model otrzymał nowe nadwozie zaprojektowane przez Francuza Oliviera Boulaya. Był pierwszym owocem współpracy Mitsubishi oraz DaimlerChrysler. To stylistyczne dzieło Mitsubishi i Pininfariny ze sztywnym dachem, który składa się w 22 sekundy, wyróżnia wyrazista, dynamiczna sylwetka, znakomite własności jezdne i duża, ostro nachylona przednia szyba, chroniąca pasażerów przed podmuchami powietrza.
Nissan Micrarok produkcji: 2007; przebieg: 74 449km; silnik: 1.4; moc: 88 KM; rodzaj paliwa: benzyna; skrzynia biegów: manualna; maksymalny moment obrotowy: 128 Nm przy 5600 obr/min; średnie spalanie: 6,6 l / 100 km; pojemność bagażnika: 371 l; cena wyjściowa: 17 900 złotych Micra 3. generacji pojawiła się w 2002 roku podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Stylistycznie jest to całkowite zerwanie z jakąkolwiek przeszłością. Nie ma tutaj mowy o ewolucji, trzecia generacja Nissana Micry jest całkowitą rewolucją, która nie obeszła się bez kontrowersji. Nissan Micra CC to z kolei wersja małego japońskiego auta z otwieranym dachem. Ten wariant Micry zadebiutował na światowych salonach w 2005 roku na targach samochodowych we Frankfurcie. Nissan po raz pierwszy zastosował sztywny składany dach hardtop, który składał się z dwóch elementów. To rozwiązanie jest cięższe, zabiera więcej miejsca w bagażniku, jednak zapewnia lepszą izolację termiczną oraz akustyczną. Po rozłożeniu dachu, Micra przypominała auto z nadwoziem coupe, stąd nazwa Nissan Micra C+C, a więc coupe-cabriolet.
Peugeot 307 CCrok produkcji: 2005; przebieg: 138 171 km; silnik: 2.0; moc: 136 KM; rodzaj paliwa: benzyna; skrzynia biegów: manualna; maksymalny moment obrotowy: 190 Nm przy 4100 obr/min; średnie spalanie: 8,2 l / 100 km; pojemność bagażnika: 205 l; cena wyjściowa: 16 500 złotychModel należący do segmentu C (niższa klasa średnia). Produkowany od 2001 roku do dziś jako następca udanego Peugeota 306. Trzy lata później samochód przeszedł modernizację, po której dodatkowej wyrazistości nabrał i tak drapieżny wygląd jego nadwozia. Od roku 2003 dostępny również jako kabriolet. Po udanym debiucie i sukcesie mniejszego modelu 206 CC, Peugeot zdecydował się na wdrożenie do produkcji modelu 307 CC. Model ten, podobnie jak mniejszy 206, posiada sztywny składany dach.
Opel Tigra IIrok produkcji: 2005; przebieg: 113 106 km; silnik: 1.8; moc: 125 KM; rodzaj paliwa: benzyna; skrzynia biegów: manualna; maksymalny moment obrotowy: 125 Nm przy 6000 obr/min; średnie spalanie: 7,5 l / 100 km; pojemność bagażnika: 250 l; cena wyjściowa: 14 500 złotychMały sportowy samochód produkowany w latach 1994-2000 oraz ponownie od 2004 roku. Model pierwszej generacji był coupe zbudowanym na bazie Opla Corsy B. Jego pierwowzorem był prototyp, również o nazwie Tigra. Pierwsza generacja Opla Tigra odniosła spory sukces. Usportowionego hatchbacka z mocno przeszklonym tyłem nadwozia produkowano w latach 1994-2000. W swoim czasie był jedną z najmniej szablonowych konstrukcji na drogach. Tigra drugiej generacji zaprezentowana po czteroletniej przerwie jest dwuosobowym kabrioletem. Model jest laureatem konkursu na Kabriolet Roku 2004.